Fascination About خرید ضایعات آهن

Wiki Article

ضایعات آهن و فلزی علاوه بر محیط‌های صنعتی؛ در نواحی مسکونی هم یافت می‌شوند؛ و معمولاً بازیافتی‌ها با اطلاعیه‌ای که عنوان می‌کند قصد جمع‌آوری آهن قراضه و به درد نخور را دارند؛ دست به جمع‌آوری ضایعات آهن و فلزی می‌زنند. ضایعات اغلب پس از جمع‌آوری در یک «محیط باز حیاط مانند»؛ انبار می‌شوند. این حیاط ها که می‌توان آن‌ها را «انبارهای ضایعات» نامید، بسته به محل، ممکن است قبل از فرآیند بازیافت به افراد علاقه‌مند اجازه‌ی خرید قطعات مورد نیازشان را بدهد. به این معنی که شاید در میان قطعات انبار شده، چیزی وجود داشته باشد که به کار آید. البته این امر در مورد انبارهای بزرگ و با ظرفیت بالا بسیار کم دیده می‌شود. همچنین لازم است ذکر شود که فروش ضایعات آهن و غیر آهنی بر اساس کیلو (وزن) صورت می‌گیرد اما عملکرد قطعه (مثلاً اگر موتور ماشین باشد) در قیمت تأثیر می‌گذارد. باید افزود به این علت که حجم ضایعات آهن قراضه ها در انبارها بسیار بالاست و احتمال حادثه در اثر کند و کاو وجود دارد؛ معمولاً انبارهایی که اجازه‌ی ورود افراد را می‌دهند در ابتدا تعهدی دریافت می‌کنند و مسئولیت هرگونه حادثه را به مشتری (شخصی که می‌خواهد انبار را بگردد و شی‌ء مورد نظرش را بیابد) واگذار می‌کنند.

ضایعاتی که در ترکیب شیمیایی خود دارای عنصرهای فسفر،گوگرد،مس،کرم،نیکل و آهن است را درجه یک می نامند.

برخلاف «انبارهای ضایعات»؛ «انبارهای آهن قراضه» همه چیز را بر اساس وزن می‌فروشند. برای یک انبار آهن قراضه، ارزش هر قطعه، چیزی است که کوره‌ی ذوب برای آن می‌پردازد، نه عملکرد آن. در نتیجه به‌طور معمول اگر یک انبار ضایعات نتواند قطعه‌ای را بالاتر از قیمت آهن موجود در آن (به علت کارکردش) بفروشد آن را به انبار آهن قراضه منتقل می‌کند تا قطعه را به قیمت وزنش بفروشد. اگر قطعه‌ای متشکل از فلزاتی گوناگون باشد می‌توان آن را ارزان‌تر خریداری کرد؛ زیرا مدیران یک انبار دوست ندارند کارگرانشان را به جدا کردن فلزات مختلف یک قطعه بگمارند.

کاربرد های هنری که در ساختن مجسمه‌های هنری از این ضایعات فلزی استفاده بسیاری می‌شود.حتی کسانی که حرفه‌ای و ماهر نیستند هم از خلاقیت‌های خود برای انجام کارهای هنری بهره برده‌اند و از نمایش کارهای هنری ساخته‌شده از این ضایعات فلزی روی دیوارهای منزل خود احساس شعف و غرور می‌کنند.

این فلزات قیمتی بالاتر از آهن و فولاد دارند اما باید توجه داشت که در حجمی کمتر میان بازیافتی‌ها وجود دارند. بعلاوه نوسان قیمت فلزات غیرآهنی بسیار زیاد است و قیمت ضایعات آلومینیوم بازیافت‌کنندگان باید قیمت‌های روز را بررسی کنند.

به واحدهایی گویند که با استاندارد تولید محصول مطابقت نداشته و از عملیات(فرایند) تولید کنارگذاشته یا به ارزش قراضه فروخته می شوند. ضایعات محصول ممکن است دور ریخته شوند و یا بعنوان بخشی از مواد اولیه تولید همان محصول یا سایر محصولات مورد استفاده قرار گیرند.آن مقدار یا تعداد از ضایعات محصول که انتظار می رود در شرایط عادی و موثر تولید بوجود آیند و قابل کنترل نیستند، ضایعات عادی محصول محسوب می شوند.

سجاد گفت: ۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۲۰:۵۱ با بازیافت صحیح، بیایید همین الان گامی در جهت زیباتر کردن محیط زندگی و محیط زیست خود برداریم.

خط مشی شرکت بر این بوده است که به عنوان یک منبع مطمئن، قابل اتکاء و برتر در این عرصه شناخته گردد.وجود مدیران

ابتدا با خریدار ضایعات آهن در آگهی های سایت کاسبان تماس حاصل نمایید و حجم و نوع ضایعات را اعلام نمایید تا حدود قیمت خرید ضایعات آهن را به شما اعلام نمایند و پس مقایسه قیمت ها می توانید از بهترین خریدار ضایعات آهن بخواهید جهت بازدید به محل شما مراجعه نماید، بهتر است به صورت نقدی با خریدار ضایعات آهن معامله نمایید.

ساخت ابزارهای خانگی: ساخت صندلی و میزها، نیمکت ها از مواردی هستند که با استفاده از ضایعات ساخته می‌شوند.

در این صفحه قیمت ضایعات به صورت روزانه در اختیار شما قرار می‌گیرد و با توجه به آخرین نرخ بازار به‌روزرسانی می‌شود. قیمت ضایعات آهن و همچنین فلزات دیگر تحت تاثیر عوامل بسیاری تغییر می‌کنند، به همین دلیل است که اطلاع از آخرین نرخ این محصول در صنعت فولاد یک الزام به حساب می‌آید.

روش تحویل در مقصد: خریدار و فروشنده پس از اینکه روی قیمت توافق کردند، ضایعات مورد نیاز خریدار به مقصد حمل می شوند و محاسبه وزن ناخالصی ضایعات، توسط کارشناس کنترل کیفی کارخانه خریدار، انجام می شود.

امروزه ضایعات آهن در صنعت بسیار مورد استفاده است به طوری که از مهم ترین منابع برای تهیه مواد اولیه محصولات فولادی و آهنی ضایعات آهن هستند لذا در اکثر کشورهای جهان این محصولات را بازیافت کرده و امر حیاتی میباشد.

 قراضه های آزاد: به انواع قراضه هایی اطلاق می شود که به صورت آزاد جمع آوری و بدون نیاز به بسته بندی مصرف می شوند.

Report this wiki page